Mike Kerr ze studia Slant Six potwierdza, iż osobiście wolałby widzieć przy recenzjach Resident Evil: Operation Raccoon City wyższe oceny. Jednak nie zmienia to faktu, iż on i jego koledzy wykonali to, czego oczekiwała firma Capcom. Ponoć to trudna sytuacja, gdy wkłada się wiele wysiłku w deweloping, a potem owoc naszego trudu zbiera bardzo polaryzacyjne oceny.

„Wielu ludzi włożyło dużo czasu i wysiłku w grę i oczywiście chcielibyśmy, by oceny z recenzji były wyższe o tych, jakie widzimy teraz. (…) czytamy każdą opinię i staramy się wyciągnąć z niej wszystkie konstruktywne informacje, dzięki temu możemy dowiedzieć się trochę o tym, co ludzie lubią a czego nie.”

„Następnie patrzymy, jakie były nasze wewnętrzne cele i zalecenia ludzi z Capcomu. Myślę, że osiągnęliśmy to, co oni zamierzali wykonać – poprowadzić markę Resident Evil w innym kierunku.”

„Chcemy oczywiście, by kochane oceny były nieco wyższe, ale i tak jesteśmy bardzo zadowoleni z reakcji fanów.”

„Praca przy nowym lub istniejącym IP stanowi zawsze wyzwanie, zwłaszcza jeśli to własność intelektualna zakorzeniona w branży i rozwijana do tej pory wyłącznie wewnątrz dużego wydawnictwa – takiego jak Capcom.”

„Jednak cieszyliśmy się z całego doświadczenia – współpraca z Capcom była czymś naprawdę dobrym. Firma ta traktowała nas świetnie i pozwoliła nam wyrazić własną kreatywność w ich serii, która jest wielka”